Nytt skräp!

Här kommer ännu ett "nytt skräp"-inlägg!

För det första har jag köpt ett nytt halsband i Halmstad, riktigt sinnessjukt snyggt och passar mig perfa eftersom jag är lite svag för bling!



400:- på Kitty's Smycken i Halmstad


Nästa sak på menyn är en ny korthållare. Jag har tröttnat på min gamla skinnplånbok och har flera gånger om tänkt på att köpa en, så det var ett givet köp när jag hittade den bland prylstånden på Metaltown!
(Och till er som inte har så bra koll, "Dudinkalv" är mitt alias över i princip hela internet.)



250:- ink. gravyr på Metaltown


Och sist men inte minst har jag nörd-shoppat hem lite spel som jag tänkte ta igen med. Släpps inte så mycket nytt roligt i spelvärlden de kommande 2 månaderna så då kan man lika bra spela lite äldre grejer som man har missat, smart va? :D



Nej nu ska jag faktiskt bara sätta mig och rålira Assassin's Creed: Brotherhood (till Xbox 360 såklart) och bara chilla hela söndagen. Känner att det behövs.

Peace out bitches, se till att njuta av den sista helgen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0