Lär känna Rolle, musiken

Tänkte dra igång med ännu en kategori här. Som sagt, detta är bara början gott folk, bloggen kommer växa till något magiskt, jag lovar er! ;D

I den första delen av "Lär känna Rolle" ska jag berätta lite om musiksmaken. Den är rätt så varierad egentligen, men 2 genrer (eller egentligen 3) som ligger mig väldigt varmt om hjärtat är Drum n Bass/Dubstep och Rock.

Tänkte dra 2 exempel från varje genre i form av gamla klassiker som jag har avgudat någon gång i tiden. Drar ner storleken på videorna också eftersom det ändå bara är musiken som spelar roll!

Enjoy och lär känna Rolle!

Vi börjar med en dubstep och en drum n bass-låt.




Härnäst går vi in på rocken. 2 favoriter coming up!
(Tyvärr kunde jag inte embeda dessa, de var skyddade)

System of a Down - Toxicity


Disco Ensemble - Headphones

Hoppas ni hittade något ni gillade. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0